Un studiu recent pune în lumină legătura dintre consumul prea mare de sare și alterarea funcției antibacteriane a unei celule regăsite în rinichi. Potrivit Departamentului de Sănătate și Servicii Umane din Statele Unite ale Americii, consumul recomandat de sare nu trebuie să depășească 2,3 grame de sodiu pe zi, adică echivalentul a 5,8 grame de sare, ceea ce înseamnă aproximativ o linguriță.
Motivul pentru care cantitatea de sare consumată zilnic trebuie să fie în moderație este faptul că excesul de sare crește tensiunea arterială, ceea ce reprezintă un factor de risc pentru afecțiunile cardiovasculare și infarct.
Mai mult, un studiu1 publicat în revista Science Translational Medicine sugerează faptul că regimul sărac în sare poate ajuta sistemul imunitar în lupta…
Citește aici tot articolul
Articol publicat pe: doc.ro
Autor:
