Spitalul Clinic Județean de Urgență din Timişoara anunţă că reorganizează activitatea medicală din Ambulatoriul integrat, proces care vizează, printre altele, iniţierea unui serviciu de tip call-center şi lansarea unei aplicații digitale care, se estimează, va reconfigura timpii de așteptare la cabinetele de specialitate.

 

Procesul de reorganizare în Ambulatoriu include şi inițierea, în premieră, a unui serviciu de tip call-center, accesibil pacienților în intervalul orar 7.30 – 19.30. Spitalul Judeţean va folosi o platformă on-line care, în timp, va gestiona părți  din actul medical oferit de spital. În prima etapă, vor fi coordonate toate programările făcute în Ambulatoriul integrat. „Platforma adună programările, indiferent de calea pe care acestea vin, le centralizează, le ordonează şi…

Citește aici tot articolul

Articol publicat pe: timpolis.ro
Autor: Sorin Olaru

Website design • Ecommerce website design • Wordpress website design • Web design Timisoara • https://webage.ro

Știri imobiliare