AcasăȘtiri generale7 metode distractive de a slăbi la locul de muncă

7 metode distractive de a slăbi la locul de muncă

7 metode distractive de a slăbi la locul de muncă




7 moduri prin care poți slăbi, chiar și la locul de muncă | Elle Romania

7 moduri prin care poți slăbi, chiar și la locul de muncă


7 moduri prin care poți slăbi, chiar și la locul de muncă

Încercăm în mod constant diete, renunțăm la mâncarea nesănătoasă, nu mai mâncăm seara, consumăm destule lichide pe zi și parcă tot nu reușim să scăpăm de acele kilograme pe care le considerăm în plus. Însă, ce facem greșit? Răspunsul este unul destul de simplu. Pe lângă o dietă echilibrată, trebuie să faci și exerciții fizice, măcar o dată pe zi.

Iar în cazul în care nu ai timp să le faci acasă, poți apela cu ușurință la câteva trucuri chiar și la locul de muncă. Dacă îți dorești cu adevărat să ai un stil de viață sănătos, vei reuși să găsești un mod prin care să incluzi mișcarea în stilul tău, astfel încât să o faci pentru tine, pentru a te simți bine, atât din interior, cât și din exterior.

Atunci când lucrăm, stăm toată ziua în fața unui calculator,…

1. Fă pauze active

Când petrecem ore întregi în fața calculatorului, este important să ne amintim să facem pauze regulate pentru a ne ridica și a face câteva exerciții. Poți să încerci să te ridici și să faci câteva minute de mers pe loc sau să te întinzi pentru a reduce tensiunea musculară.

2. Stai în picioare

În loc să stai pe scaun toată ziua, încearcă să lucrezi în picioare sau să alternezi între statul în picioare și cel pe scaun. Acest lucru va ajuta la activarea mușchilor și la creșterea consumului de calorii.

3. Folosește scările

Dacă ai ocazia, în loc să iei liftul, optează pentru scări. Urcați și coborâți câteva etaje pentru a vă stimula ritmul cardiac și metabolismul.

4. Organizează ședințe în mers

Dacă ai o întâlnire sau o discuție de lucru cu colegii, încercați să faceți-o în mers. Astfel, veți putea combina mișcarea cu sarcinile zilnice și veți beneficia de avantajele unei scurte plimbări.

5. Fă exerciții de respirație

Atunci când lucrezi, poți face exerciții de respirație pentru a reduce stresul și a-ți relaxa corpul. Inspiră adânc și expiră încet de câteva ori pentru a-ți calma mintea și a-ți îmbunătăți concentrarea.

6. Renunță la dulciuri și snacks-uri nesănătoase

Mulți dintre noi recurgem la dulciuri și snacks-uri nesănătoase pentru a ne înveseli în timpul zilei de lucru. Încearcă să îți înlocuiești aceste obiceiuri cu gustări sănătoase, cum ar fi fructe proaspete sau nuci, pentru a-ți menține energizat și metabolismul în funcție.

7. Stai în mișcare în timpul pauzelor

În loc să stai pe telefon sau să citești articole pe internet în timpul pauzelor, profită de aceste momente pentru a face câteva exerciții scurte. Poți să faci stretching, să faci câteva genuflexiuni sau să dansezi în ritmul melodiei preferate.

Concluzie

Chiar și la locul de muncă, există modalități de a te menține activ și de a promova un stil de viață sănătos. Prin folosirea acestor sfaturi simple și ușor de implementat, poți aduce mișcarea în rutina ta zilnică și să profiți de beneficiile unei vieți active.


RELATED ARTICLES
chatbot

Discută online cu asistenții noștri virtuali. Întreabă și primește răspunsuri la întrebările tale.

Calculator calorii pentru slăbire

Calculator calorii pentru slăbire

Vrei să știi câte calorii ar trebui să consumi zilnic pentru a pierde în greutate?

Cât costă un implant dentar?

Cât costă un implant dentar?

Teste psiho și de personalitate

Cele mai citite