_0.jpg?itok=nGMDYag4)
Anul acesta, candidații pot fi făcuți dintr-o substanță diferită.
Sursă: Miguel Á. Padriñán / Pexels
„Înțelegerea mediei: Extensiile Omului” a lui Marshall McLuhan a fost probabil o referință în fiecare campanie și dezbatere prezidențială de la publicarea sa în 1964, dar odată cu fiecare avans major în tehnologia media, devine chiar mai relevantă.
Ideea că mesajul nu este doar conținutul, ci și mecanismul prin care se livrează conținutul este deosebit de importantă într-o eră în care există o plenitudine de opțiuni pentru transmiterea unui mesaj.
Cum tehnologia modelează politica
De exemplu, Twitter a fost lansat în 2006 și, până când sezonul electoral din 2008 era în plină desfășurare, Twitter avea aproximativ 2,5 milioane de utilizatori unici, conform ComScore. Aceasta a crescut la peste 20 de milioane în anul următor, dar, important este că chiar și atunci când…