[ad_1]
Autoreglarea, adică abilitatea de a gestiona atenţia, emoţiile şi impulsurile, precum şi de a urmări obiective individuale cu perseverenţă, nu este o abilitate pe care o asociem de obicei cu copiii mici. Cu toate acestea, închiderea şcolilor din cauza pandemiei şi utilizarea sporită a mediilor digitale de către copii au arătat acum cât de importante sunt aceste abilităţi, în special pentru cei mici.
Nevoia de autoreglare începe de la o vârstă fragedă. Spre exemplu, atunci când preşcolarul/ preşcolara vede un alt copil jucându-se cu o jucărie colorată, sperăm că va rezista impulsului de a o lua de la el; sau atunci când un elev este jignit de un coleg de clasă, ne-am aştepta ca acesta să răspundă cu încredere fermă şi să pună limită, nu cu furie oarbă, frică,…
Citește aici tot articolul
[ad_2]
Articol publicat pe: www.mediafax.ro
Autor: