Acum două luni, pe toate conturile de socializare și în numeroase publicații internaționale, se scria asiduu despre o pereche de bocanci Prada și despre o jachetă Loro Piana. Dacă Prada este un etalon convențional al bunei ținute din punct de vedere vestimentar, Loro Piana e un brand cu adevărat nișat, dedicat unei categorii aparte de oameni. Prada, pentru cei mai mulți, este o etichetă recognoscibilă, respectată și dorită. Însă un brand precum Loro Piana vorbește despre un stil de viață. Unde se întâlnesc sau unde se despart cele două concepte? Încercăm să aflăm definindu-l pe fiecare prin experiențe din cabina de probă, povești din manualul de istorie și prin câteva observații din viața de zi cu zi. 

The Italian Way

Și Prada, și Loro Piana provin din eterna și fascinanta Italie. Mereu…

Citește aici tot articolul

Articol publicat pe: www.paginadepsihologie.ro
Autor: Andreea Leța

Website design • Ecommerce website design • Wordpress website design • Web design Timisoara • https://webage.ro

Știri imobiliare