După izbucnirea pandemiei, numărul companiilor din România care au oferit abonamente medicale angajaţilor a crescut semnificativ, confirmă Andreea Minuţă, directorul executiv al diviziei de abonamente al reţelei de sănătate REGINA MARIA. În 2021 a fost înregistrată o creştere de 15% a segmentului de abonamente medicale şi o dublare a numărului de companii de tip IMM care au ales acest beneficiu pentru angajaţii săi. Raportat la ultimii doi ani, numărul companiilor care au oferit angajaţilor abonamente medicale a crescut cu 65%. Companiile au devenit mai atente la nevoile angajaţilor şi au solicitat inclusiv completarea serviciilor medicale standard, în încercarea de a acoperi şi mai mult din nevoile angajaţilor, dar şi familiilor acestora.

Adevărul: Cum se schimbă comportamentul pacientului român…

Citește aici tot articolul

Articol publicat pe: adevarul.ro
Autor:

Website design • Ecommerce website design • Wordpress website design • Web design Timisoara • https://webage.ro

Știri imobiliare