Conducerea Spitalului Clinic de Urgenţă din Craiova îşi propune să îmbunătăţească serviciile medicale acordate în cadrul Unităţii de Primiri Urgenţe (UPU), pentru ca pacienţii să nu mai aştepte ore în şir un medic. Directorul Eugen Georgescu a declarat, pentru GdS, că procedurile sunt revizuite şi simplificate şi conducerea poartă discuţii cu personalul în încercarea de a schimba lucrurile. Planul este ambiţios: schimbarea unei paradigme strâmbe, perpetuate de prea mult timp, cu pacienţi umiliţi de sistem şi, uneori, şi de oamenii din el.

Pacienţii care ajung la Urgenţă şi se simt uitaţi până şi de Dumnezeu în sala de aşteptare sunt cazuri la ordinea zilei în multe spitale din ţară. Sistemul nu ajută, dar de multe ori şi personalul medical contribuie la aceste situaţii. O admite chiar…

Citește aici tot articolul

Articol publicat pe: www.gds.ro
Autor: Anda Simion

Website design • Ecommerce website design • Wordpress website design • Web design Timisoara • https://webage.ro

Știri imobiliare