Pacienții care ajung la spitalele din Craiova și au nemulțumiri, le pot sesiza la „Telefonul Pacientului” -0351/913. Atenție! Nu este vorba și despre Spitalul Clinic Județean de Urgență din Craiova, ci doar despre spitalele din subordinea Primăriei.

„0351/913 este noul număr scurt la care se poate suna pentru a fi sesizată orice fel de problemă apărută în sistemul de sănătate craiovean, mai ales în ceea ce privește modul în care pacienții au fost tratați de cadrele medicale.
Această metodă vine în continuarea formularelor implementate în luna februarie, pentru a oferi tuturor cetățenilor un mijloc facil și rapid de a sesiza problemele întâmpinate în spitalele municipalității.
Apelul la acest număr se poate face din orice rețea de telecomunicații, fără suprataxă, non-stop, fiind…

Citește aici tot articolul

Articol publicat pe: www.jurnalulolteniei.ro
Autor: Jurnalul Olteniei

Website design • Ecommerce website design • Wordpress website design • Web design Timisoara • https://webage.ro

Știri imobiliare