În timpul unui război mondial, cu milioane de morți, răniți și dispăruți, parfumul poate părea cea mai mică grijă a oamenilor. Totuși, cumva – având capacitatea de a ne ridica moralul atunci când suntem „jos“, de a ne face doar cu un puf să ne simțim puțin mai bine în privința vieții – parfumul a devenit un simbol al speranței și al regenerării. 

Într-o perioadă atât de traumatizantă precum au fost anii 1939–1945, industria parfumurilor încă a existat. În Franța s-au lansat chiar șase parfumuri în cei șapte ani de război! Se poate spune că marile creații aveau să se încheie cu cel de-al Doilea Război Mondial, care a dus industria franceză a parfumurilor aproape în impas. A fost sfârșitul unei epoci, o perioadă de creație extinsă în parfumerie, ce s-a încheiat, dar care…

Citește aici tot articolul

Articol publicat pe: www.paginadepsihologie.ro
Autor: Perfume Curator

Website design • Ecommerce website design • Wordpress website design • Web design Timisoara • https://webage.ro

Știri imobiliare