O asistentă medicală de la Bartlett Regional Hospital, din statul american Alaska, a dezvoltat o reacţie alergică severă la scurt timp după ce a primit vaccinul Pfizer/BioNTech, marţi seară, şi a fost spitalizată peste noapte.




Oficialii sanitari au explicat, miercuri seară, că femeia de vârstă mijlocie nu are un istoric de alergii şi nu a mai intrat vreodată în şoc anafilactic, reacţie alergică ce poate fi fatală, relatează nbcnews.com, citat de News.ro.


Reprezentanţii Bartlett Regional Hospital au spus că toţi cei 96 de angajaţi care au primit vaccinul marţi au fost puşi sub observaţie timp de 30 de minute după injecţie.


Asistenta medicală a început să se simtă rău după 10 minute de când primise vaccinul şi a luat un antihistaminic.


Simptomele au…

Citește aici tot articolul

Articol publicat pe: www.medichub.ro
Autor:

Website design • Ecommerce website design • Wordpress website design • Web design Timisoara • https://webage.ro

Știri imobiliare