Agenția Europeană pentru Medicamente a adăugat o tulburare extrem de rară de deteriorare a nervilor, Sindromul Guillain-Barré, ca posibil efect secundar al vaccinului AstraZeneca, potrivit ultimelor studii efectuate de specialiști.

Agenția Europeană pentru Medicamente a declarat că o relație de cauzalitate între Sindromul Guillain-Barré și vaccinul AstraZeneca, cunoscut sub numele de Vaxzevria, este o „cel puțin o posibilitate rezonabilă’ după ce au fost raportate 833 de cazuri de persoane care au Sindromul Guillain-Barré din 592 milioane de doze de vaccin administrate în întreaga lume până la 31 iulie.

De asemenea, specialiștii au clasificat efectul secundar drept „foarte rar’, cea mai mică frecvență a categoriei de efecte secundare pe care o are și a subliniat că beneficiile vaccinării depășesc…

Citește aici tot articolul

Articol publicat pe: www.avantaje.ro
Autor:

Website design • Ecommerce website design • Wordpress website design • Web design Timisoara • https://webage.ro

Știri imobiliare