O alimentaţie săracă în grăsimi ar putea reprezenta soluţia pentru stoparea evoluţiei cancerului, potrivit constatărilor unui grup de cercetători din Australia.
Într-un studiu ale cărui rezultate au fost publicate marţi, cercetătorii de la Institutul de Sănătate şi Cercetare Medicală din South Australia (SAHMRI) şi de la Universitatea din Adelaide au descoperit că tumorile cu mutaţii în gena IDH1 nu se pot dezvolta în absenţa lipidelor – grăsimi care se găsesc în alimente, inclusiv în unt – contrazicând astfel părerile conform cărora alimentaţia nu afectează tumorile, informează Agerpres, care citează agenții internaționale de presă.
…
Citește aici tot articolul
Articol publicat pe: www.zcj.ro
Autor:
